Callcenter Technology
• Telefonní pobočková ústředna Alcatel-Lucent, OmniPCXOffice,
• Podpora pro desítky digitálních a
analogových pobočkových linek
• Hlasový aplikační server Davos CallCentrum, zajišťuje komplexně služby IVR | ACD |
Observer.
• Záložní DAVOS Server pro vývoj a testování služeb.
Technologie v řešeních IVR SERVER od CTI Software
• platforma Aculab, ev. Dialogic (Eicon)
• podpora pro linky PSTN i VoIP (protokoly
ISDN, SS7, SIP)
• vývojové prostředí typu MS Visual Studio 2005 (.NET)
• databázový server MSSQL 2005/2008
operační systém WindowsServer 2003
(2000,XP,Vista,2008)
• IVR skripty strukturovaně v XML, podpora integrace Davos IVR & řešení jiných systému a databáze
Davos IVR/CC server je především
• výkonný, rozšiřitelný a komplexní Telco systém s jednoduchých ovládáním a přehledný v monitoringu veškerého provozu (snadné simulace & load testy atd.)
• názorný v administraci IVR skriptů (scénáře pro chování IVR serveru)
• detailní v možnostech logování detailů (automatický reporting/statistiky, billing provozu CC řešení ...)
Kvalitní servery
a pracovní stanice firmy HP
Profesionální telefony firmy Alcatel
Náhlavní sady firmy Plantronics - www.plantronics.com
2 x linka ISDN30 k různým poskytovatelům/nositelům
Kdykoli možná modernizace šířky pásma
Zajištění mobilních bran
Zálohování údajů mimo dané pracoviště
4Mbit internet & záložní ADSL
SQL a MS
Požáru odolná serverová místnost
& záložní zdroje napájení (UPS)
Pracujeme zeleně
S cílem najímat a udržet si vynikající zaměstnance se naše telefonické zákaznické středisko vyznačuje bohatým přirozeným osvětlením a zapojujícím a vzrušujícím pracovním prostředím.
Vysoce kvalitní sedadla a ergonomické „podložky“ telefonického zákaznického střediska poskytují našim telefonickým zástupcům pohodlné pracovní prostředí. Navíc jsou zde umístěny kanceláře vedoucích, kuchyňka, odpočívárna, školicí místnost, oddělení lidských zdrojůa IT.
Udržujeme všechny kritické systémy na pracovišti, takže jsme schopni zajistit nejdelší možnou dobu provozu. Nikdy neuslyšíte, že společnost Infocall čeká na nějakého bezejmenného technika
v hostitelském zařízení, aby to opravil. Náš tým bude co nejrychleji osobně pracovat na vyřešení všech problémů.
Naše sít je chráněna několika speciálními firewally a bezpečnostními zařízeními.