Rozdíl mezi zkušeností s IVR, která postupuje snadno procesem
k dosáhnutí cíle volajícího je ne v technologii, ale v designu.
Ve společnosti Infocall IVR nikdy nenecháme volajícího uváznout bez možnosti dostat se k živému zástupci, který je vyškolen mu pomoci.
Dobrý design zahrnuje možnost pro pomoc
Nic není pro volajícího více frustrující nebo zničujícího pro pověst vaší značky nebo společnosti, než že se ocitne ztracen v telefonní prázdnotě bez snadné cesty ven. Na druhé straně není nic účinnějšího nebo efektivnějšího než sám se směrující, snadno pochopitelný samoobslužný systém.
Společnost Infocall vám dává to nejlepší z obou světů pomocí všech jejích IVR programů a služeb. Můžeme pracovat jako váš primární poskytovatel IVR nebo jako záloha vašich vlastních programů pro případy přesycení a špiček.
IVR je o samoobsluze, které dává mnoho zákazníků přednost.
Avšak žádný se nechce cítit ztracen či opuštěn. Takže design účinných řešení IVR vždy obsahuje pro zákazníka způsob, jak si zvolit živou podporu. Správně navržený systém IVR může vašim zákazníkům napomoci dostat se k pomoci, kterou potřebují, rychleji a účinněji.